niedziela, 24 czerwca 2012

Film "Dom Nocy''

Chciała bym wam opowiedzieć o zamiarach filmów "Domu Nocy " . Nie wiadomo jak ma być wydany - serial czy film . 
Ale mogę wam pokazać dowód ": 
Oto wywiad P.C. Cast  odnośnie ekranizacji serii Dom Nocy.
1. Czy książka będzie zekranizowana ?
Może.  Prawa do ekranizacji  książek posiada Empire Pictures. Już przeczytałam scenariusz, napisany przez bardzo utalentowanego Delianya Kent i całkowicie go zaakceptowałam. A teraz po prostu rozluźniłam się i czekam, jak i wy wszyscy, co będzie dalej.
2. Same zajmujecie się ekranizacją książki?
Nie tym zajmuje się mój  producent Michael Birnbaum. Przekazałam prawa jego spółce, żeby  mogli zinterpretować książkę w filmie. Michaela interesuje moje zdanie w pewnych rzeczach , ale za wyjątkiem moich rzadkich uwag  i wznoszeniem poprawek,  mój udział na tym się kończy.
3.  Być może, lepiej nie sięgać po książkę sfilmowaną? Może, to tylko wszystkich “zepsuje”?
Za późno  by myśleć o tym. Z córką – Kristin- nie uważamy, że film albo serial wpłynąłby jakoś na zdolności umysłowe  nastolatków. Uważamy, że do tego doprowadza lenistwo i uczucie nieodpowiedzialności. O, no i narkotyki, oczywiście. Tak, już się stało, że bardzo lubimy filmy i seriale.
4. Niech będzie. Proszę ich  zmusić by zrobili naprawdę dobry film albo serial!
Nie mogę zmusić producenta do czegokolwiek, choć, on milutki i bardzo mi się podoba. Jeśli poszukacie jego danych w Internecie i zawalicie go miliardami wiadomości o przekształceniu książki w film, jak to robicie ze mną, to  być może, (on) coś zrobi. Ale nie mogę wam dać do niego danych kontaktowych. Jesteście bystrzy. Wymyślicie coś sami.
5. Mogę przejść na casting? Kiedy i gdzie on się odbędzie?
Casting jeszcze się nie zaczął. Nie mam pojęcia, czy to będzie “odkryty” casting czy reżyserzy po prostu zaproszą aktorów do roli w filmie bez otwartego castingu dla chętnych. Nawet nie wiem, czy będę w nim brała udział. Teoretycznie, mój producent ma prawo robić wszystko – co jest wygodne. Znowuż on przysłuchuje się mnie i nie zdziwię się, jeśli będę działać przy nagrywaniu, ale tymczasem żadnych wyborów jeszcze się nie dokonuje. Nie powinnam przysyłać informacji o waszych danych. O castingu napiszę na blogu i zawrze całe informacje.
6. Co powiesz o wideo, zamieszczonym na jednej ze stron Domu Nocy? Tam występujących  aktorom ? Mi podobają się/nie podobają się, uważam, że mi pasują/nie pasuję do tych ról?
Filmiki te są zaledwie trailerami do książek. Były one robione przez mojego niesamowitego wydawcę jako tesery dla fanów. Te filmiki nie mają nic wspólnego z filmem lub serialem. Tak, i  między innymi, pomagałam wybierać modeli i oni są wszyscy nastolatkami.  Nie uważam, że wyglądają na starych. Jakbym tak myślała, nie wybrałabym ich. Nie, nie mogę was skontaktować z modelami. Dziewczyna grająca Zoe – jest nadzwyczajną dziewczyną o imieniu Tara. To ona jest na okładkach wszystkich książek. Uważam, że  jest wspaniała. Niestety nie znam imion pozostałych modeli i nie mogę was z nimi skontaktować. A tak właściwie bardzo mi się spodobały  tatuaże z wideo. Czy to te rysunki, które siedzą w mojej głowie, kiedy piszę książkę ? Diabli, NIE! Jak według Ciebie – czy ktokolwiek mógłby je odtworzyć? Myślę, że byłam bym w stanie, ale kompletnie nie umiem rysować.
7. Słyszałam, że film będzie różnił się od książki.  Czy wszystko nie przewróci się do góry nogami?
Tak, scenariusz Naznaczonej różni się od książki. Pewne postacie pojawiają się wcześniej, niektóre rzeczy są w ogóle wyłączone, są dodatkowe wątki. Tak bywa, kiedy książkę adaptuje się pod film, zwłaszcza jeśli ona jest pierwsza z serii. Książka jest napisana z punktu widzenia Zoe, i wszystko co było w jej głowie, należy przenieść na ekran.  Ale nie sądzę, że wszystko będzie pomieszane. Także nie zamierzam się mieszać w omówienie, dotyczących  tych różnic. Podoba mi się scenariusz. I jestem zadowolona ze wszystkich zmian.   

Już nie mogę się doczekać !!  Wyrażajcie swoje opinie na ten temat w komentarzach ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz